CGTBUS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

De pena...

2 participantes

Ir abajo

De pena... Empty De pena...

Mensaje  garganté, 13420 Miér Mar 10, 2010 3:01 pm

Doncs ja està, ahir es van fer les eleccions sindicals i em quedo en tres coses:

1º Veure al cap de la meva cotxera (Pablo Díez), Barriga, votant, als CGOL's votant i a la Direcció votant.
Demostra lo rídicula que és la "democracia" de les eleccions sindicals, perque quan t'asentes a negociar un conveni o en una comissió de treball tens a la RD (Representació de la Direcció) amb un numero igual a la RT (Representació dels Treballadors/es), però és que a la RT també l'han votat els directius. O sigui, que tens directius que han votat sindicalistes a la mateixa taula, suposadament defensant interesos contraris. De chiste, vamos.
2º Comprobar que hi ha aproximadament 1300 treballadors/es que han votat pels sindicats del Comitè de conveni i que, segurament, són els que han recolzat activament tota la lluita durants aquests dos ultims anys i escaitx. A ells i a elles, moltes gràcies, gràcies a vosaltres els treballadors/es com a col·lectiu millorem les nostres condicions.
3º En breu, gràcies als aproximadament 1300 treballadors/es i directius/es que han votat als sindicalistes de Ccoo, Sit i Ugt tindrem un President del Comitè d'empresa que no anirà mai al seu lloc de treball, una majoria que signarà el que vulgui la Direcció sense consultar-ho als treballadors/es i els seus delegats seguiran sense fotre ni brot durant els proper quatre anys.
A tots ells, els qui els han votat i els delegats basura que han sortit, ja els hi dic des d'aquí, no em saludeu, no em parleu, no em veniu a preguntar cap dubte. Sou Direcció d'empresa (Art.41, Interlinies, Sancions, etc) i em feu fàstic.

Marxo a treballar a la 165...

Garganté
garganté, 13420
garganté, 13420

Cantidad de envíos : 59
Fecha de inscripción : 03/07/2009

Volver arriba Ir abajo

De pena... Empty DIMISION MONDRAGON,GARGANTE,TRASFUGA (ORTIZ)MERCADER

Mensaje  dimision Jue Mar 11, 2010 12:38 am

ALA A TRABAJAR GANDULES,QUE ESPERABAIS COLOCAROS EN LA POLTRONA,CREO QUE LA PLANTILLA NO OS QUIEREN DIMISION,Y AL ROSKO, JE,JE:oops: Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed JE,JE,JE

dimision

Cantidad de envíos : 3
Fecha de inscripción : 11/03/2010

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.