CGTBUS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ahir vaig conéixer a un de ICV a una concentració contra el cop militar a Hondures

Ir abajo

Ahir vaig conéixer a un de ICV a una concentració contra el cop militar a Hondures Empty Ahir vaig conéixer a un de ICV a una concentració contra el cop militar a Hondures

Mensaje  garganté, 13420 Mar Jul 07, 2009 6:52 pm

També estava el cap de ICV a l'Ajuntament, però quan vaig apropar-me a ell, va marxar i va pillar un taxi.
Finalment, vaig poder parlar amb el Secretari d'acció política d'aquest partit i m'ha promes que intentarà que els treballadors de busos tinguem una reunió amb ells per parlar del tema conveni.
A veure si ens reben finalment, perque els únics que mai han contestat a les cartes del Comitè de conveni són, sorpresa, sorpresa, el PSC i ICV, o sigui, els que manan al consistori.
garganté, 13420
garganté, 13420

Cantidad de envíos : 59
Fecha de inscripción : 03/07/2009

Volver arriba Ir abajo

Ahir vaig conéixer a un de ICV a una concentració contra el cop militar a Hondures Empty Re: Ahir vaig conéixer a un de ICV a una concentració contra el cop militar a Hondures

Mensaje  garganté, 13420 Miér Jul 08, 2009 6:16 pm

Doncs avui m'ha trucat el Gomà, cap de ICV a l'Ajuntament, per segurament tenir una reunió amb treballadors/es de busos per parlar del tema conveni.

Ja només ens queda tenir una reunió amb l'Hereu, sense un megafon pel mig!
garganté, 13420
garganté, 13420

Cantidad de envíos : 59
Fecha de inscripción : 03/07/2009

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.