CGTBUS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

De pena (III part)

2 participantes

Ir abajo

De pena (III part) Empty De pena (III part)

Mensaje  garganté, 13420 Miér Mar 24, 2010 12:41 am

A veure, dues coses:

1er. Directius, sindicalistes del rebaix i esquirols variis: Si m'heu de trucar per amenaçar-me de mort, no us equivoqueu de telèfon i, per tant, no truqueu al company De Cabo a les 2:25 de la matinada. Primer, perque té la son molt forta, no el desperteu i salta el contestador i deixeu gravat el vostre missatge a la bustia de veu i, segon, perque si dieu: "Garganté hijo de puta, te vamos a cortar el cuello. Te vamos a matar" ja li vaig comentar a un que em va trucar amb el mateix estil fa un mes aproximadament que l'horari d'amenaçes e insults és de 16h a 17h. Ni abans, ni després. Gràcies.
Per altra banda, no sé que penseu que he fet, però pensava que ara que havia deixat de ser delegat i de fer activitat sindical deixaria de rebre aquest tipus de missatges tan poc constructius.
Sobre aquest tema, ja aniré informant de les novetats, perque em dona que no es quedarà aquí...

2on. Direcció de TMB: Finalment, la vostra excusa per no convidar-me a la festa de l'Hora Punta ha sigut no contestar-me a l'email. No vaig a dir que m'heu sorprés, pero si que demostreu una pobressa intelectual bastant important que no m'esperava. És el que té el poder que, normalment, no és molt imaginatiu.
Doncs res, espero que la propera vegada que monteu una festeta amb diners públics no poseu un anunci a Intranet per que la gent s'hi apunti, d'aquesta manera no se us veurà tan el llautó. És el que té anar de "democrata" i, en realitat, ser un manaire com qualsevol altre. Recordeu que som treballadors i treballadores i no idiotes.

Garganté

P.D. Per qué la trucada no serà la resposta al meu email d'anar a la festa de l'Hora Punta oi?
garganté, 13420
garganté, 13420

Cantidad de envíos : 59
Fecha de inscripción : 03/07/2009

Volver arriba Ir abajo

De pena (III part) Empty Re: De pena (III part)

Mensaje  Sicario Miér Mar 24, 2010 11:55 am

Uyyyyyyyyy que chicos más malotes,que miedo dan y que valientes son ¿No?



...Yo estaria cagadito...























............NO Cool

Sicario

Cantidad de envíos : 21
Fecha de inscripción : 06/07/2009

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.