CGTBUS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Com us va el PPA?

2 participantes

Ir abajo

Com us va el PPA? Empty Com us va el PPA?

Mensaje  Face Lun Jul 20, 2009 11:32 pm

Vaig asistir a la asamblea el passat dia 22/6 i malgrat els dubtes inicials, al final, vaig votar si a fer el ppa. Ok. Era (i es) dificil pero ho podiem intentar. Jo l aplico tots els dies malgrat que en determinades circumstancies, em relaxo del tema i surto del carril bus per no aturar me darrera el taxi o passo del idiota que amb el seu cotxas, esta tocant se els pebrots aparcat al carril bus i a sobre el mira com dient: que passa?
Ja sabiem que era dificil. He parlat amb altres companys i em sembla que hi ha de tot.
Pero hi ha molts altres conductors (us fixeu que ja no els hi dic companys), que mentre tu estas fent el ppa, relaxada, sense pressa, sense excedir de la velocitat, cobrant aturada, obrint i tancant portes d una a una..el paio que portes darrera tè pressa.
Avui m he cabrejat amb el petardo que portava darrera perque en menys d una setmana, m el he trobat dues vegades en dues linies diferents i vaja, que va a la seva puta bola. No dire les linies per no donar pistes innecesaries, pero conec al paio. Es de la meva promocio.
Inicialment, els meus dubtes per portar a terme el ppa eren uns altres, pero si els teus compays no t ajuden, no servira de molt. A mes el paio en questio sembla que estigui de part de la empresa perque les dues vegades a ell l han fet passar i aixi no es guanya res. Si inverteix l ordre dels turnos i el de darrera arriba abans i descansa mes i aixo si, al menys una vegada em van fer anar de llargues,
Avui anava a la meva bola i quan aconsseguia distanciar me del turno de darrera gracies a un semafor, (no pas passar en vermell, pero apretan mes quan veus que camvia a groc) i en el semafor seguen ell tambe apretaba.
Jo seguire a la meva bola, practicant el ppa a la meva manera i si la empresa em castiga amb dies de sou i feia, alla ella, pero, no crec que en periode estival, el ppa faci molt de mal. S ha reduit serveis i cotxes i la empresa continua tenint gossos que els hi fan la feina bruta.
Hem d esperar a que arrivi setembre i comencin les escoles perque el ppa sigui realment efectiu, malgrat que llavors si haurem de tenir paciencia perque la gent s ens tirara a sobre. Tranquils. No em fa pas por. Em fan mes por els gossos que te la empresa, que son el que ens fan mal a nosaltres i el que mes m emprenya, es que tos els beneficis que traiem del conveni que segur arriva, seran per a tots. Gossos inclosos.
Face Cool

Face

Cantidad de envíos : 16
Fecha de inscripción : 06/07/2009

Volver arriba Ir abajo

Com us va el PPA? Empty Re: Com us va el PPA?

Mensaje  garganté, 13420 Miér Jul 22, 2009 12:16 pm

Com sempre, hi ha diferents graus de compromís. Hi ha qui fem el PPA, la conducció ecológica i respectem el codi de circulació, com indica el cartó horari i hi ha que no fa res de les tres coses. Entremig hi ha molts graus de fer i deixar de fer.
És com quan les mobilitzacions, hi havia qui feia d'esquirol, hi havia qui feia vaga i marxava a casa, hi havia qui feia vaga i anava a l'assemblea, hi havia qui feia vaga i anava a l'assemblea i a la mani, hi ha havia qui feia vaga, anava al piquet del matí i a l'assemblea i a la mani i, per últim, hi havia qui feia vaga, anava al piquet del matí i la tarda i a l'assemblea i a la mani.
Ho has de pendre amb calma i anar parlant amb els companys/es.
Tot s'ha de dir, que la Direcció cada cop està foten més la pota i mostrant-se més reaccionaria (interlinies, no respectar els acords, sancions, imposició de propostes, etc.), lo qual només fa que donar-nos més la raó.
garganté, 13420
garganté, 13420

Cantidad de envíos : 59
Fecha de inscripción : 03/07/2009

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.