Quan el sabotatge està bé i no és cosa d'okupes per els sindicalistes de Ccoo i Ugt (Menuda pandilla d'hipocrites)
Página 1 de 1.
Quan el sabotatge està bé i no és cosa d'okupes per els sindicalistes de Ccoo i Ugt (Menuda pandilla d'hipocrites)
DIJOUS, 12/11/2009 - 06:00h
Una trentena les línies de transport per carretera han suspès els serveis mínims pels atacs de piquets
Les línies afectades connecten municipis del Baix Llobregat i el Garraf amb Barcelona · La vaga afecta les línies regulars d'autobús, el Tram, els autobusos que van a l'aeroport i el Bus Turístic.
Ja són trenta-dues les línies de transport per carratera que han hagut de suspendre els serveis mínims pels atacs dels piquets que han llançat pedres i boles de ferro catorze autobusos de les companyies Rosanbus, Oliveras i Mohn. Els atacs han causat importants desperfectes als vehicles quan sortien de les cotxeres, però cinc han patit els atacs quan ja viatjaven amb passatgers. Les línies afectades transporten cada dia més de cinquanta mil viatgers.
Els treballadors del transport de viatgers per carretera de la circumscripció de Barcelona tornen a fer vaga avui i demà, després de la que ja van fer els dies 29 i 30 d'octubre. La vaga afecta les línies regulars d'autobús, el Tram, els autobusos que van a l'aeroport i el Bus Turístic. Tot amb tot, s'han establert serveis mínims del 50% a les hores punta, és a dir de dos quarts de set a dos quarts de deu del matí i de cinc a vuit del vespre.
El servei del Trambaix, que cobreix les obres de la Línia 5 del metro, i el de les línies especials d'autobusos B1, B2 i B3, que enllacen les estacions afectades, seran del 80% durant tota la jornada; el servei llançadora de les terminals de l'aeroport del Prat serà del 70%; i el servei de transport escolar i de gent discapacitada no fa vaga.
CCOO i UGT han decidit de tornar a fer vaga avui i demà perquè diuen que, no s'ha arribat a cap acord per l'actitud de la patronal, que no ha estat tan dialogant com la part treballadora. Diuen, també, que la patronal no ha assistit a l'acte de mitjanceria convocat per l'administració el dia 5 de novembre.
La vaga es fa per pressionar la negociació del conveni. Els sindicats s'oposen a la congelació salarial i no accepten l'augment de l'IPC real que propugnen els empresaris perquè pot ser igual a zero.
Una trentena les línies de transport per carretera han suspès els serveis mínims pels atacs de piquets
Les línies afectades connecten municipis del Baix Llobregat i el Garraf amb Barcelona · La vaga afecta les línies regulars d'autobús, el Tram, els autobusos que van a l'aeroport i el Bus Turístic.
Ja són trenta-dues les línies de transport per carratera que han hagut de suspendre els serveis mínims pels atacs dels piquets que han llançat pedres i boles de ferro catorze autobusos de les companyies Rosanbus, Oliveras i Mohn. Els atacs han causat importants desperfectes als vehicles quan sortien de les cotxeres, però cinc han patit els atacs quan ja viatjaven amb passatgers. Les línies afectades transporten cada dia més de cinquanta mil viatgers.
Els treballadors del transport de viatgers per carretera de la circumscripció de Barcelona tornen a fer vaga avui i demà, després de la que ja van fer els dies 29 i 30 d'octubre. La vaga afecta les línies regulars d'autobús, el Tram, els autobusos que van a l'aeroport i el Bus Turístic. Tot amb tot, s'han establert serveis mínims del 50% a les hores punta, és a dir de dos quarts de set a dos quarts de deu del matí i de cinc a vuit del vespre.
El servei del Trambaix, que cobreix les obres de la Línia 5 del metro, i el de les línies especials d'autobusos B1, B2 i B3, que enllacen les estacions afectades, seran del 80% durant tota la jornada; el servei llançadora de les terminals de l'aeroport del Prat serà del 70%; i el servei de transport escolar i de gent discapacitada no fa vaga.
CCOO i UGT han decidit de tornar a fer vaga avui i demà perquè diuen que, no s'ha arribat a cap acord per l'actitud de la patronal, que no ha estat tan dialogant com la part treballadora. Diuen, també, que la patronal no ha assistit a l'acte de mitjanceria convocat per l'administració el dia 5 de novembre.
La vaga es fa per pressionar la negociació del conveni. Els sindicats s'oposen a la congelació salarial i no accepten l'augment de l'IPC real que propugnen els empresaris perquè pot ser igual a zero.
garganté, 13420- Cantidad de envíos : 59
Fecha de inscripción : 03/07/2009
Temas similares
» El que va dir el Comitè de conveni sobre la fulla de les hores extres. Els sindicalistes de Ccoo, un cop més, tornen a mentir...
» Video de la Huelga del Transporte Provincial: A ver si aprenden alguna cosa los sindicalistas de Ccoo y Ugt de autobuses de TMB (Minuto 7:29)
» CCOO apunta esta vez a Andreu de cabo
» ¿Pero los sindicalistas de Ccoo y Ugt no dicen que está mal hacer huelga porque los trabajadores perdemos dinero?
» fora ugt y ccoo
» Video de la Huelga del Transporte Provincial: A ver si aprenden alguna cosa los sindicalistas de Ccoo y Ugt de autobuses de TMB (Minuto 7:29)
» CCOO apunta esta vez a Andreu de cabo
» ¿Pero los sindicalistas de Ccoo y Ugt no dicen que está mal hacer huelga porque los trabajadores perdemos dinero?
» fora ugt y ccoo
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.