CGTBUS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Assumpta Escarp primeras trepas:

Ir abajo

Assumpta Escarp primeras trepas: Empty Assumpta Escarp primeras trepas:

Mensaje  Admin Jue Jul 16, 2009 1:22 pm

De la feina a l'ombra a la llum pública

Malgrat que el nom no ens és familiar, Assumpta Escarp té una llarga trajectòria en política municipal. Llicenciada en Dret, de ben jove ha estat vinculada a la política i des del 1997 ha estat cap del gabinet de l'alcaldia, un càrrec privilegiat i molt proper a la presa de decisions: "coneixes moltes coses i estàs en relació directa amb l'alcalde i, per tant, tens aquesta relació de proximitat que no deixa de ser una relació de poder. Però també hi ha molta mitologia sobre que en aquests càrrecs a l'ombra es mana molt… i això és molt relatiu".

Ara, als 46 anys, casada i amb un fill de 13 anys i una filla de 8, deixa la feina a l'ombra i assumeix un nou repte: la regidoria d'un districte que la fa entrar en una esfera pública fins ara desconeguda. "Hauré de fer un canvi qualitatiu en la manera de ser perquè sóc una persona molt discreta i no m'agrada gaire sortir, estar… De tota manera també em considero una persona dialogant, m'agrada escoltar i conversar, així que només cal que m'acostumi a explicar. Penso que és molt important donar a conèixer el que s'està fent, el que penses, com ho vols fer... i fer que la gent en sigui partícep ".

Destaca de la seva personalitat que és molt tossuda i afirma que li agrada treballar per la ciutat des de diferents aspectes. Ara ho farà des de la regidoria de l'Eixample, un districte que coneixia de manera global des de la Casa Gran de l'Ajuntament i com una ciutadana més, ja que és veïna d'Horta.

Admin
Admin

Cantidad de envíos : 27
Fecha de inscripción : 18/06/2009
Edad : 57
Localización : Barcelona

https://cgtbus.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.