Al tanto a veure que comportarà això laboralment...
Página 1 de 1.
Al tanto a veure que comportarà això laboralment...
"Divendres, 30 d'octubre de 2009
Barcelona reinventarà la xarxa d’autobusos per millorar la qualitat del servei a proposta d’ERC
El Plenari de l’Ajuntament de Barcelona ha aprovat aquest divendres la proposta d’Esquerra Republicana de Catalunya per canviar la xarxa d’autobusos actual per una xarxa Ortogonal. Aquest nou sistema, presentat per Jordi Portabella, facilitarà la rapidesa i la freqüència de pas dels autobusos. Portabella ha recordat que aquesta proposta ja estava inclosa al programa electoral d’Esquerra a les eleccions municipals del 2007.
Una Xarxa d’Autobusos com la de Manhattan a Nova York
Portabella ha explicat que la nova Xarxa Ortogonal d’Autobusos – que s’aplica a Manhattan (Nova York) servirà per potenciar l’eficiència econòmica, ambiental i energètica. Segons el republicà 'amb aquesta xarxa es millorarà la freqüència, l’accessibilitat i la intermodalitat al transport públic'.
Un sistema intuïtiu: no caldrà memoritzar el trajecte del número de Bus
'Ha arribat el moment de canviar l’estructura radial de la xarxa de Bus actual per una d’ortogonal amb l’objectiu de racionalitzar i descentralitzar la xarxa', ha reblat Portabella. En aquest sentit, ha recordat que l’actual xarxa de Bus en funcionament és de 1906. Així, segons tots els estudis la Xarxa Ortogonal comporta, sense augmentar el nombre de vehicles, un estalvi de temps diari i un augment de la velocitat mitjana i la freqüència de pas. 'La gent només caldrà saber si va direcció muntanya o mar, o direcció Besòs o Llobregat. Es tracta d’un model molt més comprensible que potenciarà el transport públic'."
Barcelona reinventarà la xarxa d’autobusos per millorar la qualitat del servei a proposta d’ERC
El Plenari de l’Ajuntament de Barcelona ha aprovat aquest divendres la proposta d’Esquerra Republicana de Catalunya per canviar la xarxa d’autobusos actual per una xarxa Ortogonal. Aquest nou sistema, presentat per Jordi Portabella, facilitarà la rapidesa i la freqüència de pas dels autobusos. Portabella ha recordat que aquesta proposta ja estava inclosa al programa electoral d’Esquerra a les eleccions municipals del 2007.
Una Xarxa d’Autobusos com la de Manhattan a Nova York
Portabella ha explicat que la nova Xarxa Ortogonal d’Autobusos – que s’aplica a Manhattan (Nova York) servirà per potenciar l’eficiència econòmica, ambiental i energètica. Segons el republicà 'amb aquesta xarxa es millorarà la freqüència, l’accessibilitat i la intermodalitat al transport públic'.
Un sistema intuïtiu: no caldrà memoritzar el trajecte del número de Bus
'Ha arribat el moment de canviar l’estructura radial de la xarxa de Bus actual per una d’ortogonal amb l’objectiu de racionalitzar i descentralitzar la xarxa', ha reblat Portabella. En aquest sentit, ha recordat que l’actual xarxa de Bus en funcionament és de 1906. Així, segons tots els estudis la Xarxa Ortogonal comporta, sense augmentar el nombre de vehicles, un estalvi de temps diari i un augment de la velocitat mitjana i la freqüència de pas. 'La gent només caldrà saber si va direcció muntanya o mar, o direcció Besòs o Llobregat. Es tracta d’un model molt més comprensible que potenciarà el transport públic'."
garganté, 13420- Cantidad de envíos : 59
Fecha de inscripción : 03/07/2009
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.