CGTBUS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No recojas, ni contestes al burofax de la empresa

3 participantes

Ir abajo

No recojas, ni contestes al burofax de la empresa Empty No recojas, ni contestes al burofax de la empresa

Mensaje  comiteconvenio Jue Jul 30, 2009 7:42 pm

http://comitedescansos.blogspot.com/2009/07/no-recojas-ni-contestes-al-burofax-de.html

comiteconvenio

Cantidad de envíos : 133
Fecha de inscripción : 14/07/2009

Volver arriba Ir abajo

No recojas, ni contestes al burofax de la empresa Empty Re: No recojas, ni contestes al burofax de la empresa

Mensaje  Alberto Vie Jul 31, 2009 2:04 pm

Hola a todos,
Hoy me ha llegado el burofax a casa, y lo he rechazado. Los trabajadores de TMB queremos un convenio negociado con nuestros legales y legítimos representantes sindicales, y no un convenio (que aparte de totalmente insuficiente) está impuesto de manera dictatorial.
Un saludo,

Alberto

Cantidad de envíos : 12
Fecha de inscripción : 26/07/2009

Volver arriba Ir abajo

No recojas, ni contestes al burofax de la empresa Empty Re: No recojas, ni contestes al burofax de la empresa

Mensaje  Face Vie Jul 31, 2009 6:13 pm

Vale, i que passa si ja l has recollit? Es que m entren ganes d agafar la baixa per depressio durant any i mig............

Feia tres o quatre dies que no em conectava al ordinador i quan he arribat a casa, he passat per Correus... i he vist massa tard que no haviem de recollir lo. Isquiusmi!!!!
Que passa si ja el tens? No penso enviar cap paper firmat. Estic emprenyada. Aixo clama vaga indefinida. Som tres mil conductors i uns quants (que no se la quantitat) de mecanics que crec que estan laboralment, mes fastidiats que nosaltres.... Que fem? Estic cansada d aquesta manera feixista de fer de la empresa. Quan començarem a demostrar los, que els Tots Moven Barcelona no son ells, som nosaltres..

Estic cansada de les paraules dels caps de linia dient que aixo "es el que hi ha", que els punts de relleus fumuts de collons, "es el que millor va per al servei de la linia" i d aguantar 2 hores 30 al solaco....

Que s han cregut que som?
Som conductors de linia d una ciutat cosmopolita com Barcelona, model en moltes coses per al resto de Europa pero amb un conveni trasnotxat imposat amb premeditacio i al.levosia (i nocturnitat) per part d uns sindicavagos i massa llestos a camvi de favors que per a res afavoreixen al col.lectiu.... Em fa vergonya que Jerez, Cadiz, Saragossa, Murcia... tinguin millor conveni que Barcelona. No som una ciutat de tercera. Aquestes ciutat tampoc, per descontat, pero... que pense ho fer?

Crec que ha arrivat el moment de començar a mourens en serio i a tots/es els compays/es nous, acabats d arrivar, si es que hi ha companys acabats d arrivar o a aquells que s han incorporat fa relativament poc, els dic i aconsello que no es deixin enganyar per les males arts de la empresa. Que els caps de linia somriuen mentre tenen la daga alçada per clavar la a la teva esquena i que abans de cedir a una pressio o coaccio, parleu amb els vostres delegats sindicals.

A mi com a molts companys parlant amb la meva cap de linia, va amenaçar me amb un ERE. Ni cas. No tothom es facil de manipular. Paraula d inconformista..

Face Cool

Face

Cantidad de envíos : 16
Fecha de inscripción : 06/07/2009

Volver arriba Ir abajo

No recojas, ni contestes al burofax de la empresa Empty Re: No recojas, ni contestes al burofax de la empresa

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.